کاریابی کارا

ارائه فرصت های شغلی

کاریابی کارا

ارائه فرصت های شغلی

راههای ارتباطی بامرکز کاریابی کارا

ازطریق شماره تماس های 34473971-031و09139128048

از طریق سایت مرکز به آدرس www.karakar.ir



از طریق آدرس وبلاگ /karakaryab.blog.ir

و از طریق خط سامانه 30001884523610

بایگانی

کانال تلگرام

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ق.ظ

جهت عضویت در کانال تلگرامی و مشاهده فرصتهای شغلی روزانه ی کاریابی روی لینک زیر کلیک کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
کاریابی کارا

نظرات  (۹)

جهت عضویت
۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۰۴ مجید وادی خیل
مجید وادی خیل هستم جویای کار در کاریابی کارا هم ثبت نام نموده ام
انبارداری صنعتی و دارویی و غذایی با 14 سال سابقه
کد مهرجویی 111929
09359796838
02634501651
https://telegram.me/STjobs
کار جویان و کارفرمایان بیایید
۰۲ دی ۹۵ ، ۱۴:۴۱ علیرضا چهره سا
کاریابی کرج ام ام تی : https://telegram.me/joinchat/Exx3igtGq3oHT76ZjJozWg
۲۴ دی ۹۵ ، ۱۵:۱۵ کیومرث رنجبر

شرایط ثبت نام وهزینه ان

یه کاربه دهید
سلام‌،هفت‌سال‌تاسیسات‌بیمارستانی,،سه‌سال‌تاسیسات‌صنعتی‌،ده‌سال‌تاسیسات‌ساختمانی.متولد۱۳۵۶کارمناسب‌برای‌من‌سراغ‌دارید.اولویت‌تاسیسات‌بیمارستانی
سلام کارشناس ارشد حسابداری هستم،مدرک فنی حرفه  هم دارم،سابقه سه سال کار پیوسته حسابداری شرکتی دارم،با نرم افزار کاسپین و رافع هفت کار کردم،یه سال سابقه کار با اکسل دارم و یه سال هم با ایویوز و وورد کار کردم ،با برنامه های پست و خرید و فروش آنلاین یکسال کار کردم. در خواست کار حسابداری یا منشی حسابدار دارم
مهران شریفی هستم از طرف وزارت کار نامه اوردم کاریابی کارا برای کار . آیا پیدا شده کار
09352780398

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی